BÄST VERONICA SPELAR EN GAMMAL SÅNG

Verkar som om den bra tv kvällen tog slut. Så nu sitter man här rastlös och pigg. Har precis gjort en Hello Kitty pärlplatta som vart super fin. Ska åka och köpa lite fler kedjor imorgon till alla jag gjort, sen kan ni få se mina mästerverk. Nu börjar jag lessna på att sitta och pilla med små pärlor för ikväll. Så vad gör man nu?

Var någonting som for i golvet nere förut, vart lite rädd så hämtade redskap från köket och satte mig i soffan. Får nog sova uppe för jag vågar inte gå ner. Tur N & N är hemma iallafall, med oklippta klor.

Och just ja.. När jag gick på toa förut hörde jag en könsmogen katt stå på bron och skrika..
MJAAAAAOOOOOOOOO!! (med riktig mörk stämma) Gissa om N & N är på sin vakt..

Är det bara jag eller är det läskigt att vara ensam i ett hus?
Jag tror det är bäst Veronica spelar en gammal sång för mig så jag kommer på andra tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0