BRA MED MYCKET SPACE

Jag som inte hade tänkt sova bort hela dan sov iallafall bort halva. Vaknade vid halv 2, gick upp och tog mig en dusch. Min nya kameraväska hade kommit idag, blev så glad. Den var mycket större än vad jag trott den skulle vara, men inte klagar jag. Bra med mycket space! Nu väntar jag bara på att min hatt ska komma, borde ha kommit för någon dag sen tycker jag. Men kanske imorgon då.

Jag har gett upp det här med praktik helt nu iallafall, nu orkar jag inte ringa runt mer och det finns ingenstans jag vill vara på av det lilla som finns kvar. Får vara på skolan istället och se vad Svanthe och Malte hittar på åt oss. Jag hoppas det är några fler som kommer vara på skolan?..


Hela dagen idag har varit lugn. Var på City Gross en sväng och handlade lite, hem igen, käka lite middag och slog mig ner i soffan. Somnade en stund så kommer förmodligen ha lite svårt att somna sen. Eller om jag känner mig själv rätt så somnar jag hur lätt som helst ändå. Ligger i sängen nu och kollar på lite The Hills avsnitt, får se hur länge jag orkar.

Men några timmar till ska nog inte vara något problem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0