DÅ GÖR DET INGET OM VARMVATTNET TAR SLUT.. SMART!

Precis kommit ur en skön dusch. Hade tänkt ta mig ett långt bad men lilleman hade duschat slut på nästan allt varmvatten så fick bli en dusch istället, en snabb men en skön. Det värsta som finns är när man står och segar och shampoo och balsam och tiden bara rinner iväg, likaså varmvattnet och innan man gjort någon nytta är det slut. Därför gör jag alltid klart allt fort och står sedan och njuter en stund till. Då gör det inget om varmvattnet tar slut.. Smart!

Min nässpray har sprungit iväg, hittar den ingenstans. Får bli till att leta. Skulle behöva stor städa på rummet också, antar att den ligger någonstans där i allt virrvarr av kläder och annat skrot, men vet inte om jag orkar ikväll. Imorgon ska jag nog in till skolan och fixa lite grejer, men först tar jag mig en sovmorgon..

Som nästan alla dagar de senaste två veckorna..
Det här är livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0