DET TAR PÅ KRAFTERNA ATT HA KALAS

Äntligen har alla åkt hem. Gissa om jag är slut, jag som dessutom var uppe vid halv åtta idag. Kommer sova så skönt inatt, och ingen skola imorgon så kan sova ut hur länge som helst, mm. Hade tänkt åka med Jocke till hans lya, har ännu inte varit och hälsat på. Men både han och jag var för trötta så det blev inget av de ikväll. Ska åka och våldgästa han någon dag *hööhö*

Nu sitter jag här, trött, övriga familjen ligger också helt utmattade i soffan. Det tar på krafterna att ha kalas. Jag har fotat Liam lite idag också, ska fixa några bilder nu så länge jag orkar. Lägger upp någon antingen ikväll eller imorgon. Beror på hur länge jag orkar hänga med.. Veronica gör mig iallafall sällskap, lalala

Jag hör hur sängen ropar redan nu *jääsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0