EFTER ATT HA RÖRT OMKRING PÅ GOLVET I ALLA DAMMRÅTTOR

Godmorgon! Vaknade för en stund sedan. Skönt att jag kunde sova ut lite. Låg vaken flera timmar i natt och hade jätte ont i magen. Det var omöjligt att tänka på någonting annat och kunna somna om. Somnade som tur var vid halv 4 någon gång.

Hade tänkt åka ner på stan idag och möta Söder, men tiden har sprungit iväg så nu, så nu börjar det bli för sent. Har städat lite på mitt rum nyss, vilket jag skulle ha gjort igår. Men blev så att jag slängde ner allt på golvet istället. Det är så dammigt på mitt rum, så efter att ha rört omkring på golvet i alla dammråttor känner jag mig smutsig.. Måste ta en dusch!

Sexiiihhgt va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0