FORTFARANDE INGET NAPP

Inatt sov jag så skönt, ända tills jag vaknade av att Noa stod och sniffade mig i ansiktet. Gick upp, tog lite fika och började desperat ringa runt till ännu mera stockholmsfolk. Tog en promenad ner till moster där vi fortsatte leta och ringa. Fortfarande inget napp! Nu ger jag upp.. Men jag åker till Stockholm i vilket fall som helst nästa helg. Ska bli kul!

Nu kom jag precis hem, hade tur och fick skjuts. Hade inte orkat gå, i värsta fall hade det fått blive bussen två hållplatser. Skulle vilja ta en dusch eller ett bad, men jag orkar inte stå upp i duschen i tjugo minuter och om jag lägger mig i badet kommer jag förmodligen somna. Tror jag gör soffan sällskap, med en kopp kaffe så jag piggnar till.

Idag är den riktiga lilllördag, inte igår som jag skrev. Men min kväll blir nog lugn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0