HUR FÖRDRIVER MAN TIDEN NU?

Inatt var en konstig natt. Kan bero på att jag glömde att dra ner rullgardinen när jag la mig. Vaknade först en gång av att det var alldeles ljust i rummer, fick ett ryck, trodde jag hade försovit mig, visade sig att klockan bara var tio över tre. Fans inget vettigare att göra än att somna om. Vaknade igen av att det var ännu ljusare, fick ett till ryck, trodde jag försovit mig igen, visade sig att klockan var fem. Somnade om, vaknade när klockan ringde, förstod att jag inte försovit mig. Var konstigt nog hur pigg som helst.

Sitter på skolan nu. Hade tänkt gå till Louisa innan jag ska bort på GA, men självklart är hon inte här. Hon kommer tillbaka om ungefär en timme. Orkar man gå tillbaka sedan hela vägen hit och sen ner på stan igen. Tveksamt, men jag måste?

Hur fördriver man tiden nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0