IDAG ÄR OPRAH DÅLIGT SMINKAD

Godmorgon kompisar! Tanken idag var att jag skulle ner och luncha på O'learys, men som ni märker är klockan två och jag försov mig. Mamma har både ringt och smsat men jag har inte hört någonting. Nu käns det som om det är lite försent så jag får äta något tråkigt här henne istället. Hrmff..

Fredag idag iallafall, skönt! Tänkte ta en uppiggande promenad, känner mig lite slö. Men idag är det inte lika höjdar väder som igår. Ser inte ut att vara så kallt men det är molningt och blåser. Igår sken solen och det var underbart, skönt att sitta ute utan jacka också i solen. Idag får man klä på sig lite mer. Speciellt jag för jag håller på att bli förkyld. Typiskt!

Idag är Oprah dåligt sminkad.. Påsig och fläckig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0