IKVÄLL BLIR DET HÄNG MED FRASSE

Jag har precis varit duktig och städat lite. Var tvungen att hänga ut mina täcken på vädring också, N & N lossar så mycket päls nu och mina täcken var båda mycket drabbade. Älskar att gå och lägga mig på kvällen med täcken som hängt ute och blivigt kalla, så jag tror dom ska få hänga kvar tills det är dags att hoppa i kojs.

Ikväll ska jag hooka upp med frasse, ska bli kul. Vi är bra på att hänga! Måste laga middag först.. Undra vad man ska göra. Något som inte är överkurs.. Lär bli nudlar. När jag vaknade i morse tänkte jag att kylen skulle vara full med en massa som jag kan äta dom här dagarna, men tvärtom. Det näst intill ekar i kylen. Finns ingenting att äta.

Tur jag har en fet påse karra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0