JA.. PÅ HÄRNÖSANDSBUSSEN

God eftermiddag! Sitter i soffan nu, myser med Liam, gör läxa och kollar SATC. Liam har lärt mig att göra stora näsgnugget i utbyte att jag lärde han att rita ett hjärta. Han ska göra ett bästisbrev till mig där han ska förklara hur bra bästisar vi är. Om en stund när pappa kommer hem ska vi följa med och handla.

Ikväll klockan nio är det en bra film på tv, Con Air. Har sett den hur många gånger som helst, men den är riktigt bra. Får sällskap också av en som tycker den är minst lika bra, ska bli mysigt. Vi ska ladda upp med gotta och tydligen så är det inte jag som bidrar med det idag, härligt.


Liam: Carro.. Visste du att det finns bälten på bussen?
Jag: Nä.. Gör de?
Liam: Ja.. På Härnösandsbussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0