JAG OCH LIAM SKA BUSA MED JOCKE

Maten igår var utsökt. Förrätt, varmrätt och efterrätt, jag var nästan så mätt att jag inte kunde gå. Hade sedan en mysig kväll med Söder. På väg till bussen stöter jag på en myycket packad kille som börja springa efter mig och vill ha hjälp med det ena och andra. Han sprang rätt ut i vägen framför en bil som fick tvärnita, så han fick gå med mig ner till busshållplatsen. Han slog världens vurpa och slog i huvudet, stackarn. Tillslut kom en utav hans kompisar iallafall och tog hand om honom. 

När jag klev av bussen från stan gick det en kvinna framför mig som också slog vääärldens vurpa. Det var inte en liten lätt än det var en riktig rejäl, hon skrek till och landa pladask på ryggen. Tur nog höll jag mig på fötterna hela kvällen. Det är riktigt halt nu! Broddar borde införskaffas.

Kom precis hem från kalas, Linda fyller år idag. Jag och Liam lekte med Albin. Väntar på att m & p ska komma hem så ska vi åka till Jocke, vi ska ta med oss mat så ska pappa fixa med en massa sladdar och grejer i lägenheten och jag ska äntligen få se den ir.

Jag och Liam ska busa med Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0