LARMET KÖRDE IGÅNG PÅ HÖGVARV

Har precis avnjutigt god middag, tacos, mm! Fick tyvärr göra det själv för mr and mrs har åkt till stugan och ska sova där. Men det är hyfsat skönt, även fast det förmodligen blir en lugn kväll för mig. Jag bara mååste se hur det går i Lets Dance, jag är en trogen följare. Får sällskap sedan iallfall, vilket är tur annars skulle jag ruttna i min ensamhet i soffan innan klockan slår midanatt.

Var på Gross en sväng förut men jag stannade i bilen medans herrn låste dörren och gick in och handla. Efter en liten stund körde larmet igång på högvarv, och där satt jag inlåst utan nyckel och ett tomt kontantkort. Folk stannade och stirrade och jag låtsades sova. Kändes som det var den bästa lösningen för att inte framstå som dum. Efter ungefär tio minuter kommer iallafall min hero och bryter pinsamheten.

Idag är det Iranskt nyår, så Gott Nytt År alla iranier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0