MED ETT GULLIGT LEÈNDE PÅ LÄPPARNA VINKAR JAG SNÄLLT TILLBAKA

På bussen hem idag klev det på tre tjejor i den osäkra åldern, dom visste nog inte riktigt hur dom skulle vara nu. Ena tjejen hade chockrosa leggins till en kort tröja och jacka och lika mycket smink som jag förbrukar på ett år ungefär och hon var inte blyg med tuperingen. Bhn fick självklart sticka fram en bit ovanför tröjan.

När dom kliver på bussen går dom direkt till spegeln som sitter vid dörren och vinklar ner den och börjar spegla sig. Drar några put poser och fixar till sminket, lägger på lite mer läppglans. Tjejen med de rosa legginsarna står sedan och kollar på sig själv hela tiden när hon pratar med sina kompisar istället för att kolla på dom, hon står dessutom och speglar sig när hon dricker sin dricka och försöker se så snygg ut som det bara går. Sedan börjar dom skryta om sina stora sugmärken på halsen..

Medvetet satt jag och stirrade på henne hela vägen upp till Katrinelund där dom förmodligen går i skolan. Jag satt verkligen och tokstirrade för allt var så skrattretande. När dom sedan ska kliva av säger tjejen högt till mig: "Sluta kolla på mig din jävel!" eftersom hon förmodligen sett hur jag tittat på henne. Utanför bussen kollar hon sedan på mig genom rutan , tar upp lånfingret och börjar lipa. Då kunde jag inte hålla mig längre..

Med ett gulligt leénde på läpparna vinkar jag snällt tillbaka..


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA! That's just the way it is;)

2009-03-23 @ 17:47:43
Postat av: Anonym

" Med ett gulligt leénde på läpparna vinkar jag snällt tillbaka " xD hahahaha. Jag hade dött av skratt!

2009-03-24 @ 15:06:35
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: Lotta

" Med ett gulligt leénde på läpparna vinkar jag snällt tillbaka " xD hahahaha. Jag hade dött av skratt!

2009-03-24 @ 15:07:03
URL: http://lotta1990.blogg.se/
Postat av: cf

alltså, gud jag dör. jag älskar dig riten, för att du är som du är:)

2009-03-25 @ 19:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0