NÄR JAG INTE ENS VAR PLANERAD

Precis slagit ro i sängen. Har haft myskväll med Mamma och Maria ikväll. Åt en massa gotta och kollade på G, som jag verkligen ääälskar, så underbar film, kanske till och med en utav dom bästa (efter Rädda Willy då). Konstigt att man nästan får lite flashbacks, även fast det utspelar sig på 80-talet, när jag inte ens var planerad. Ibland önskar man att man levde på 80-talet, det verkar ha varit en upplevelse i sig. Får nöja mig med att jag levde på 90-talet och körde stenhårt på buffaloskor och magtröja, för det var ju faktiskt också en upplevelse.

Som sagt, ligger i sängen nu och ska fortsätta på min tillbakablick på alla The Hills avsnitt. Har sett hela season 1 & 2 nu (försökte vara klitchig och slänga in ett engelskt ord där, men jag vet faktiskt inte hur det stavas på svenska så. Sesång eller Säsång?) börjar på 3an nu. Får se hur långt jag hinner ikväll.

Är inte så trött, lucky me!

Kommentarer
Postat av: helan

hahah säsong

2009-03-08 @ 16:57:33
URL: http://helinsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0