NJA, KAN BLI SVÅRT. JAG ÄR I RIGA JA!

Jag och pappa håller på fixa rolig sak till mammas födelsedagspresent, hon fyller nämligen år på torsdag. Födelsedag = Tårta = Wonderful! Längtar som bara den. Om en stund ska jag ta mig ett bad sedan ska jag bort till Tomas en sväng och heja. Ska sitta i soffan tills klockan åtta, då min tvkväll börjar. Först Den rätte för Rosing och därefter DH, yeyho!

Ni vet att jag berättade att jag skulle ringa till Lotta och försöka få med mig henne till skolan idag. Haha, det var lite roligt. Ringde henne igår kväll och frågade om hon skulle komma. Svaret jag fick löd ungefär såhär:
 
"Nja, kan bli svårt. Jag är i Riga ja!"

Vilken jävel.. Inget har hon sagt heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0