NU ÄR JAG KLAAD

Ingen skola idag, men jag var hurtig ändå och var uppe vid åtta. Lika bra att göra mig redo för imorgon, annars kommer jag ligga helt död då när jag verkligen måste upp. Har inte gjort så mycket idag, kollat på film och målat naglarna och lite sånt. Ska nog ner på Birsta sen och köpa en ny sminkborste, får se om jag får med mig p. Brukar gå ibland, men är det korta ärenden brukar han stanna i bilen. Spelar inte mig någon roll, för det är lift dit jag vill ha.

Ska göra mina individuella val till trean idag också, eller imorgon. Ska vara klart tills på Onsdag. Har bara kollat igenom snabbt vad som fanns och vad jag minns hittade jag ingenting som lockade mig. Men jag antar att jag måste välja någonting för att få ihop poäng. Tråkigt bara att läsa någonting man inte ens är intresserad av.. Men men, allt är inte roligt.

Något som är roligt är iallafall att min huvudbonad kom i lådan idag.
Så nu är jag klaaad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0