PLINKA PÅ VARSIN ELGITARR, INTE DÅLIGT

Kom hem från skolan för en stund sedan, tog mig en dusch på en gång jag kom innanför dörren, kände mig så sliten. Varit en ganska lugn dag på skolan idag. Kollade på film på Psykologin, var så nära på somna kände hur jag satt och nickade och ögonen var så tunga. Första lektionen tidigt på morgonen, då klarar man inte att kolla på film. På hantverk hade vi besök av några från ekonomi som pratade om deras egna företag dom gjort i trean. Förmodligen ska nog vi också göra det i trean, det är valfritt men det verkar roligt.. Får se hur det blir. En alldeles för lång lunch följt av musiklektion där Lotta och jag fick plinka på varsin elgitarr, inte dåligt.

Idag fick jag också en present av Leo, ett hjärta som ska hängas på en ett halsband. Söta du!

Familjen ska till moster och äta middag, tror inte jag orkar följa med.. Jag kockar själv istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0