SÅ SKA EN RIKTIG SÖNDAGKVÄLL SE UT

Godmorgon! Det blev en liten sovmorgon idag, vaknade för en stund sen. Tror nästan jag sov för länge, för känner mig ändå trött nu. Gårdagen var super mysig. Fransson kom hit när hon hade käkat så åkte vi ner på Ica och handlade gotta som vi kunde unna oss. Glass, bär, dip, chips, godis och en gammal goding film! Så ska en riktig söndagkväll se ut.

När vi vaknade gick vi upp och fikade och satte oss och gjorde pärlplattor. Tävlade om vem som kunde göra den finaste på tid. Nu är jag ensam och ska gå och ta mig en dusch om en stund, eller varför inte ett bad? Idag igen! Käns som jag har all tid i världen att bara sega på hela dan, lilla i badet i en timme, äta sen middag..

Ikväll tänkte jag och söder slå ihop. Ta några goda drinkar och snacka skit, som förra helgen. Vilket betyder att jag måste ta mig ner till någon affär och införskaffa något till min tomma kyl. Men det får bli lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0