SÅNT HÄR GÖR MIG SÅ FÖRBANNAD

Har precis suttit och skrivigt ihop ett långt mail till en av mina lärare. Jag tror att han lider av minnesluckor eller någonting så nu har jag varit vÄÄldigt tydlig med hur det ligger till. Blää, sånt här gör mig så förbannad, och saken blir inte bättre av att jag verkligen håller på att bli förkyld nu. Ont i halsen och täppt i näsan. Jag ska be pappa ringa och skälla, det brukar lösa sig då. Då kan han också hälsa att Jessica vill ha ett busskort.

Ska göra mig en kopp te, lägga mig i soffan med en filt och kolla på en bra film.


Kommentarer
Postat av: jessica

hahahaa hoppas jag får ett busskort nu!!!

2009-03-26 @ 11:11:32
URL: http://jasshole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0