SMASKAR MED MINA TORRA LÄPPAR

Var och handlade med pappa förut och på vägen hem tog vi en in drivare på Max och köpte en varsin burgare som vi tog med oss hem till soffan och hockeyn. Har legat där hela kvällen och kollat. Jo, jag och Ante gjorde blåbärs smoothies förut också, har sparat min i kylen så den är riktigt kall när jag ska avnjuta. *Smaskar med mina torra läppar*

Måste städa lite på mitt rum lite innan jag lägger mig. Det är fullt med kläder utspridda över hela sängen som måste bort för att jag ska få plats. Skönt nog så har jag ingen skola imorgon så har ingen brådska med att gå och lägga mig för att komma upp i tid och jag kan sova ut hur länge jag vill. Känns nästan som en lördag imorgon.. Vissa har tur!

Jag skulle kunna och sitta och skriva här i evigheter för jag sitter nere på min stationära dator och jag älskar tangentbordet jag har här. Blir sån skillnad när man är van att sitta vid en bärbar, och det smattrar så skönt. Tyvärr har jag inte så mycket intressant att skriva. Blir tråkigt för er att läsa när jag bara tomskriver också.. Vilket jag föresten gör nu.

Så nu får det vara bra
Later kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0