SOM AVSLUT PÅ KVÄLLEN FICK DET BLI EN KVÄLLSMACKA

Hey everybody! Ligger i soffan nu och kollar på hockey och käkar bullar. Jocke var förbi en sväng nyss också men nu skulle han vidare till sitt eget. Hela dan har varit slapp, legat i sängen hela förmiddan och kollat på The Hills. Kommer få hoppa lite i mitt egna tittande nu för är snart vid avsnitten som visades idag på mtv.

Igår kockade jag och pappa gómiddag sedan satte vi oss i soffan och kollade på Lets Dance. Börjar dra ihop sig nu, och jag vet inte riktigt vilken jag hejar på. Tycker alla som är kvar är bra. Frida kom förbi och kollade läget och snackade lite skit, mycket trevligt. Som avslut på kvällen fick det bli en kvällsmacka på McDonalds *smask*


Pappa ska köpa med sig karra hem,
jag är såå sugen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0