STOCKHOLM ÄR EN STOR STAD

Har suttit och ringt runt till en massa fotografer i Stockholm sedan klocken ett någonting idag, utan något riktigt napp. Börjar bli less! Hittar inga fler heller som jag tycker passar mig som jag kan ringa. Väntar fortfarande på att en tjej ska ringa upp och jag har en kille kvar att ringa. Men om ingen av dom kan? Då vet jag inte hur jag ska lösa detta. Förstår inte att det ska vara så svårt.. Jag menar, Stockholm är en stor stad. Borde finnas någon som kan ta emot.

Har precis ätit lite, blev kyckling. Ligger i soffan nu fortfarande i pyjamas och kollar på SATC. Hade tänkt ta ett bad, men måste vila mig lite först. Känner mig ganska trött, blir förmodligen en lugn kväll. Nog för att det är lilllördag. Men..

Vad finns det att göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0