TÄNK OM DOM SITTER SOM ETT SMECK

Hej alla! Hann inte skriva så mycket igår. Skulle ha hämtat Liam på dagis men fick ändrade planer så var inte hemma på hela kvällen. Får försöka ta igen det idag. Har tänkt att jag ska sola idag men får se hur jag hinner med mig. Det skulle iallafall behövas, jag är vit som en krita. Jag minns inte senast som jag solade.

Kom precis hem från skolan, bara en lektion idag igen, precis som förra tisdagen. Jag har fått läxa idag igen, yeey! Det här går ju som en dans, den här kursen kommer nog gå snabbare än vad jag trott. Skönt att få det ur världen.

Ska fixa lite lunch nu, göra min läxa och sy in ett par jeans som legat oanvända i garderoben alldeles för länge. Jag har faktiskt aldrig använt dom. Dom var lite stor redan när jag köpte dom så tanken var att jag skulle sy in dom med en gång men nu har det gått säkert ett halvår och dom ligger fortfarande med prislappen på längst in i garderoben.

Tänk om dom sitter som ett smeck när dom är klar..
Då har jag gått miste om det i ett halvår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0