VART EN KORT DAG I SKOLAN IDAG

Vart en kort dag idag, pratade bara lite med David hur det blir dom komande tre veckorna. Vi som inte har en praktikplats ska själva komma på någonting som vi kan göra ett slags fotoprojekt av. Det står helt stilla i mitt huvud, hjälp mig. Kom med någon bra idé någon. Egentligen så är alla lektioner uteslutna men jag tror ändå jag tänkte gå på Individuella valen på tisdagar och torsdagar, annars tror jag mina betyg där hänger lite löst. Eftersom det bara är 50-poängskurser och vi inte har så lång tid på oss så missar man ganska mycket under tre veckor, då det är två lektioner i veckan inom varje val.

Jag fick mitt betyg för Mode/Reklam projektarbetet idag, och gissa vad.. Jag fick MVG!
Jag är så stolt!

Gjorde även mina val till trean idag. Kommer att läsa Servering till vardag och fest på höstterminen och Textil färg och form på vårterminen. Det var det som lät roligast så fick bli så. Känner inte för att läsa ett ämne där det bara är teori så det här ska nog bli bra. Jag ska också läsa en Webdesigns kvällskurs på måndagarna, detta är endast för att jag ska få ihop tillräckligt med poäng. Fick med mig Pauline på det, så det ska nog bli roligt ändå.

Nu ska jag fixa lite lunch sen har jag lite mail jag måste skicka iväg.
Later fellas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0