VI BUSAR OCH SPELAR DATASPEL, MÅLAR NAGLAR..

Sorry för dålig uppdatering i helgen, inte varit hemma så mycket. I fredags var jag hemma en stund och kollade Lets Dance, där bäste man vann helt klart. Vart hämtad efter det av en bil full med stora grabbar, trängdes ganska bra där i baksätet. Drog några parti kort och självklart utklassade jag. I lördags fyllde farmor år så var där och åt middag och myste. Släckte ner alla lampor och tände så många ljus vi kunde hitta, var riktigt mysigt.

Idag har jag och Liam varit ensamma hela dan och kommer att vara hela kvällen. Vi busar och spelar dataspel, målar naglar och lagar egen middag. Om en stund ska vi gå ner och bada i bubbel efter det lägger vi oss i soffan med täcken och myser.

Imorgon är det skola utefter schema igen, kommer bli jobbigt att komma upp i tid. Som tur är så är Måndagar kort dag, men kommer förmodligen behöva lägga mig i tid ikväll. Den här helgen här känts lång men nu är den slut..

Och en hel skolvecka väntar.. Jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0